گران ترین مرسدس بنز ایران

MERCEDESBENZ
MERCEDESBENZ

با سلام خدمت کاربران ماشین ماکت ،در مورد گرانترین مرسدس بنز ایران چه می دانید ؟

شاید هنگامی که تیتر این مقاله را دید گفتید باز هم یک مدل ۲۰۱۷ یا یک کوپه لوکس زیبا از مرسدس است که تازه از گمرک ترخیص شده و به بازار ایران راه پیدا نموده است .

اما کاملا در اشتباه هستید ، این زیبا ترین و شاید گران ترین مرسدسی باشد که در ایران تا به امروز وجود داشته و این خودرو در دنیا هیچ مشابهی ندارد چون ، رنگ بدنه آن کاملا سالم بوده و فابریک است ، موتور آن تک در دنیا می باشد ، طراحی بدنه آن دیگر هیچ نمونه ای ندارد و یا اگر باشد بازسازی شده است که به ارزش این مدل نخواهد رسید ، در کل این خودرو زیباترین و بهترین خودروی مرسدسی بوده که تا به امروز به صورت کاملا فابریک موجود بوده است .

MERCEDESBENZK500
MERCEDESBENZK500

مرسدس k500 مدل ۱۹۳۶این خودرو در اوایل دهه ۸۰ شمسی توسط کارشناسان رسمی مرسدس بنز کارشناسی شده و رقمی نجومی در آن سال برای خرید این خودرو به موزه خودروهای کلاسیک تهران پیشنهاد شد ( بر اساس شنیده ها بیش از ۲ میلیون دلار ) که موزه تهران این رقم را نپذیرفت و بعدها شاهد این مطلب بوده ایم که از طرف این موزه هر رقمی که برای فروش پیشنهاد بشود ( برای این خودرو ) ، موزه مرسدس آنرا به سرعت پرداخت خواهد کرد ،تنها این نکته را باید اشاره داشت که هنوز هیچ فردی نتوانسته به درستی بر روی این خودرو قیمت گذاری مناسبی را به انجام رساند .

موتور این خودرو ساخت جنرال موتورز بوده و دارای توربو شارژ می باشد و حرف اول این خودرو یعنی K نشان دهنده سیستم کمپرسور یا همان توربو شارژ می باشد . این خودرو در زمان خویش دارای حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت بوده و به همراه یکی از نمونه های خاص میباخ ، صرفا برای حرکت در اتوبان طراحی شده بود . بلی اشتباه نمی کنید ! ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت برای یک اتوموبیل غول پیکر ۱۹۳۶ میلادی !

۳/۵ ( ۲ نظر )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *