بررسی مدل بنز ۱۹۰ نوستالژی ، محصول جدید نورو .

مرسدس بنز ۱۹۰E یکی از خودروهای خاطره‌انگیز دهه ۱۹۸۰ میلادی است، خودرویی که در ایران نیز شهرت قابل توجهی دارد و به واسطه استفاده گسترده در ناوگان خودروهای نظامی و انتظامی ایران برای مصرف‌کنندگان ایرانی شناخته شده است. مرسدس بنز ۱۹۰E با کد اتاق W201 شناخته می‌شود و نسخه‌هایی که پسوند ۱۹۰E را یدک می‌کشند، به سیستم تزریق سوخت انژکتوری مجهز هستند.
با توجه به شهرت مرسدس بنز ۱۹۰E در سطح جهان، طبیعی است که ماکت‌سازان مشهور نیز به تولید نسخه‌های بازسازی شده این خودرو علاقمند باشند. رقابت اصلی در ساخت ماکت مرسدس بنز ۱۹۰E بین دو شرکت نورو و اتوآرت در جریان است و هر دو شرکت نیز مدل‌هایی قابل قبول روانه بازار کرده‌اند. البته مینیچمس هم نسخه سیلد این مدل را تولید کرد که از کیفیت چندانی برخوردار نبود .

ماکت مرسدس بنز ۱۹۰E نورو نسخه‌ اولیه از این خودرو را به تصویر می‌کشد که در فاصله سال‌های ۱۹۸۲ تا ۱۹۸۴ به تولید می‌رسید.

همانند اکثر کارهای نورو، سطح رعایت جزئیات در این مدل خیره کننده است و به خصوص در نیمه نخست خودرو توجه به اصول طراحی مرسدس بنز ۱۹۰E به اوج خود رسیده است. نیمه دوم ماکت نیز جزئیات قابل قبولی را در خود جای داده است اما خبرگان دنیای خودرو و ماکت متوجه ساده‌سازی‌های انجام شده از سوی نورو خواهند شد.
خوشبختانه تمامی درهای ماکت مرسدس بنز ۱۹۰E نورو قابل باز شدن هستند و همین مساله کاهش جزئیات در برخی قسمت‌ها را پوشش می‌دهد. علاوه دربهای جلو و درب کاپوت، درهای عقب و درب صندوق عقب این مدل نیز قابلیت باز شدن دارد که یک آپشن قابل توجه در دنیای ماکت‌های ۱:۱۸ محسوب می‌شود.

بنز ۱۹۰ نورو ماکت ماشین ماشین فلزی خرید ماکت ماشین

وزن قابل توجه این ماکت نیز ثابت می‌کند نورو از مواد باکیفیتی برای ساخت آن بهره گرفته است. تریم داخلی خودرو نیز با رعایت اصول این مرسدس بازآفرینی شده است، برای مثال تیپ پایه خودرو تریم داخلی تیره دارد و تیپ‌های اسپرت با بدنه مشکی تریم داخلی سفید دارند.
تمامی نقاط قوت و ضعف خودرو هنگام مشاهده قیمت مرسدس بنز ۱۹۰E نورو رنگ می‌بازند، چرا که این ماکت در رده مدل‌های میان‌رده قرار می‌گیرد و با قیمتی حدود ۱۰۰ یورو به بازار عرضه شده است. بنابراین شما ماکت دوستان گرامی می‌توانید مرسدس بنز ۱۹۰E نورو را با رقمی منطقی از طریق فروشگاه ماشین ماکت خریداری کنید. عرضه این مدل دوست داشتنی به زودی صورت خواهد گرفت.

۵/۵ ( ۲ نظر )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *