قوانین و مقررات

شرایط و قوانین و مقررات خدمات ماشین ماکت  :

کاربر گرامی لطفاً  دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت ماشین ماکت ،هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، و سایر خدمات ارائه شده توسط ماشین ماکت به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات ماشین ماکت است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین ماشین ماکت از سوی کاربر است.

قوانین عمومی:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های ماشین ماکت  منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های کالاهای دیجیتال تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود ، به ثبت سفارش اقدام کند.

تعریف فروشنده:

فروشنده شخصی حقیقی است که محصولات خود را به واسطه این فروشگاه اینترنتی و در این وب سایت عرضه کرده و به فروش می رساند.

نحوه خرید:

پس از انتخاب آیتم یا آیتمهای مورد نظر و تکمیل فرم آدرس و مشخصات به در گاه بانکی هدایت خواهید شد . علاوه بر مبلغ سفارشات ۱۳۰۰۰ تومان هزینه پست سفارشی به جمع مبالغ اضافه می شود و با پرداخت نهایی لیست سفارشات به دفتر ماشین ماکت ارسال می گردند.

زمانبندی ثبت سفارش و ارسال سفارشات:

کلیه سفارشاتی که تا قبل از ساعت ۱۸ در سایت ثبت سفارش  و  پرداخت نهایی گردد ،در اولین روز کاری بعد ازثبت سفارش  ارسال خواهد گردید،البته در روزهای تعطیل و شنبه هر هفته و در روزهای پس از تعطیلات ارسال نخواهیم داشت.

ارتباطات الکترونیکی:

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات ماشین ماکت استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به ماشین ماکت ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که ماشین ماکت،  به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس  ایمیل  و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است  و تمام مکاتبات  و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

توجه داشته باشید که شماره تماس ، ۰۹۱۷۱۱۹۵۸۷۷ ،۰۹۳۳۸۵۴۳۰۹۰، ۰۷۱۳۳۶۰۷۰۷۸ تنها شماره‌‌هایی است که ماشین ماکت از طریق آن با کاربران و مشتریان خود تماس میگیرند و  پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند.

بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان ماشین ماکت ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام ماشین ماکت است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@mashinmaket.ir اطلاع دهید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:

ماشین ماکت به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

سیاست قیمت گذاری:

سیاست قیمت‌‏گذاری در تماشین ماکت مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است.

قوه قهریه:

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه،ماشین ماکت ،هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

ماشین ماکت خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

۵/۵ ( ۱ نظر )