کشیده ترین خودرو های ارزشمند تاریخ

با سلام خدمت کاربران ماشین ماکت ، در این مقاله به  فهرستی ازکشیده ترین خودرو های ارزشمند تاریخ می پردازیم . از زمان تولیداولین خودروها حداقل ۱۰۰ سال می‌گذرد، مردم همیشه به انواع مختلفی از خودروها در زمان‌های مختلفی از تاریخ علاقه‌مند شده‌اند. به همین دلیل خودروسازها در طول تاریخ انواع مختلفی از خودروها را با توجه به گستره بزرگ سلایق و نیازها ساخته‌اند.

 

داج پاور واگن

داج پاور واگن
داج پاور واگن

این خودروی بزرگ و طلانی داج یک ۴*۴ قدرتمند و جذاب است که بین سال‌های ۱۹۴۵- ۱۹۸۰ برای نیروهای مسلح ساخته شد. به دلیل توانمندی و محبوبیت خودرو، داج تصمیم گرفت این خودرو را به عنوان یک پیک‌آپ تراک وارد زندگی شهروندان کند. بنابراین نسخه قدرتمند این خودرو سال ۲۰۰۵ تولید شد و داج هم چنان این پیک‌آپ بزرگ و کشیده را تولید می‌کند. این خودرو هم چنان با ۳ نسخه موتور متفاوت تولید شده و در حال حاضر یکی از قدرتمندترین این خودروها در کلکسیون شخصی یکی از شیوخ امارات قرار دارد.

 

بیوک الکترا

بیوک الکترا
بیوک الکترا

در سال ۱۹۷۵ تنها ۲۲۵ نسخه محدود از بیوک الکترا  ساخته شد که حدود ۵٫۷ متر طول داشت.  و در دسته کشیده ترین خودروها جا می گرفت .جنرال موتور در آن زمان تلاش کرد تا از راه‌های مختلف مصرف سوخت خودرو را کاهش دهد. موتور ۷ لیتری V8 خودرو قدرت کافی برای رفتن به بسیاری از زمین‌های جغرافیایی را فراهم می‌آور. می‌توان گفت این خودرو از آخرین خودروهای محبوب در آمریکاست و پس از آن خودروسازان به سمت ساخت مینی‌ها رو آوردند.

 

دریم لیموزین

دریم لیموزین
دریم لیموزین

این لیموزین که توسط ” جی اوربرگ” از ایالت کالیفورنیا آمریکا طراحی شده در کتاب گینس به عنوان بلندترین خودروی جهان ثبت شده و کمی بیش از ۳۰ متر طول دارد. این خودرو دارای دو فرمان در جلو و دومی در عقب است و فرمان عقب خودرو در هنگام به عقب رفتن خودر به کار می رود و به مدیریت آن می‌پردازد. این لیموزین به دلیل عدم کسب مجوز برای حرکت در خیابان‌های عمومی برای حضور در فیلم ها و نماشگاه ها در نظر گرفته شده است.

 

۰/۵ ( ۰ نظر )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *