چرا ماکت ب ام ۲۰۰۲ اینقدر پر طرفدار است ؟

قطعا خاطرات گذشته جزء جدانشدنی از تفکر و به تبع آن زندگی روز مره انسان هستند. در این میان بعضی اتومبیلهای قدیمی جایگاه ویژه ای دارند که قطعا ۲۰۰۲ یکی از آنهاست. احتمالا بسیاری از ما پای صحبت ماشین بازان نسل قبل از شتاب صفر تا صد زیر ۱۰ ثانیه این اتومبیل پرشتاب اما مردمی به هیجان آمده ایم.
بخصوص در دوره ای که ۹۰ درصد اتوموبیلهای کشور یا ژیان بودند یا رنو و یا پیکان! و این تاثیر با رنگ نارنجی آتشین این اسطوره کوچک چند برابر می شد بطوریکه پس از گذشت چند دهه این جذابیت نه تنها کم نشده بلکه افزایش نیز یافته بطوریکه آخرین تجربه شخصی اینجانب ازدیدن یک فروند ! ۲۰۰۲ نارنجی در بلوار چمران شیراز که بطرز بسیار حرفه ای بازسازی شده بود و با سرعتی بالای ۹۰ کیلومتر درحال حرکت بود و تعقیب آن جهت بیشتر برانداز کردن باعث به زحمت انداختن دوربینهای کنترل ترافیک و پرسنل زحمتکش پست بابت تحویل قبض جریمه درب منزل شد !

ب ام و 2002

اما ماکت ب ام و  ۱٫۲۴ مارک ولی :

بدون شک ولی موفقترین سازنده ماکت های آماتور در دنیاست و ماکتهای بنز ۳۰۰ اس ال – پژو ۵۰۴ – سیتروئن ۲ سی وی (ژیان) و ب ام و ۲۰۰۲ از ظریفترین ساخته های ارزان قیمت این تولید کننده هستند.
این مطلب را هنگامی که پس از خرید این ماکت را در دکورتان قرار دهید متوجه می شوید و از قیمت ۱۶ دلاری آن شگفت زده خواهید شد بخصوص اینکه این ماکت تحت لیسانس ب ام و تولید شده و حتی کد رنگ آن دقیقا همان کد رنگ ۲۰۰۲ های مدل ۷۳ تا ۷۵ است. نکات ظریفی همچون جزئیات داشبود و فرمان – چرخش چرخها با فرمان و جزئیات موتور و کاسه چراغها در حد یک ماکت آماتور فوق العاده هستند.

خبر خوب اینکه رنگ نارنجی و سفید  این ماکت هم اکنون در سایت ماشین ماکت قابل خریداریست .

ب ام و 2002

۴.۵/۵ ( ۲ نظر )

3 thoughts on “چرا ماکت ب ام ۲۰۰۲ اینقدر پر طرفدار است ؟

  1. با سلام. این ماشین بسیار بسیار خاطره انگیز و عالیه. پدرم یه نمونه سالم و تمام فابریکش رو به رنگ سبز در اختیار دارن.
    وقتی روشنش میکنیم، صدای موتورش روح از تن بیرون میکشه.
    منم ماکتش رو پارسال ازتون خریداری کردم. رنگ سفید و دادم همرنگ ماشینمون، یعنی رنگ سبز زدن روش.
    بسیار دیدنی شده.
    با تشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *